Welkom op de discussie fora van Gezonder-afvallen.nl!

Op deze discussie fora kun je o.a. informatie en kennis delen over afvallen, gezond leven en sporten.

Let op: forum is gesloten voor opmerkingen.

New reply

#1 17-04-2017 14:32:07

Gezonder-afvallen.nl
Administrator
RankingRankingRankingRanking

Review van de Afslank Receptenbijbel toegevoegd

Vandaag heb ik een review toegevoegd van de Afslank Receptenbijbel. Dit is een nieuw receptenboek van afslankblogger Oscar Helm.

Oscar Helm's blog wordt door veel mensen gelezen en er is mij de laatste tijd dan ook al een paar keer gevraagd wat ik van zijn boek vind. De afgelopen weken heb ik mij daarom eens uitgebreid verdiept in dit receptenboek en wat gerechten bereid.

Ook ben ik op zoek gegaan naar wat andere mensen vinden van de Receptenbijbel. En zo kwam ik bijvoorbeeld het onderstaande berichtje tegen:

http://gezonder-afvallen.nl/img/receptenbijbel-ervaring.png

Ik kan alvast verklappen dat het een mooi vormgegeven boek is met lekkere recepten. Ook zijn de meeste recepten wat mij betreft behoorlijk geschikt voor mensen die graag wat kilo's kwijt willen.

Maar er kleven ook wel wat nadelen aan dit boek. Lees mijn review daarom goed door als je overweegt om dit receptenboek te kopen.

Bekijk mijn recensie van de Afslank Receptenbijbel hier

Benieuwd wat er zoal in het boek te vinden is? Bekijk dan vooral ook de video die Oscar helm al maakte over zijn nieuwe boek.

Heb je de Afslank Receptenbijbel al gekocht? Laat dan vooral ook even weten wat je er van vind!

17-04-2017 14:32:07

Advertorial

Actions