Welkom op de discussie fora van Gezonder-afvallen.nl!

Op deze discussie fora kun je o.a. informatie en kennis delen over afvallen, gezond leven en sporten.

Let op: forum is gesloten voor opmerkingen.

New reply

#1 31-07-2011 19:42:32

Annettevb
Lid
Ranking

Alcachofa de Laon ervaringen

Welkom bezoeker. Je bent hier terechtgekomen omdat je wilt lezen over de ervaringen van andere gebruikers met alcachofa de laon. Hier vind je een kleine samenvatting;

Ben duizelig en hoofdpijn. Hoop dat dat weggaat.

Wel 14 flessen uitgeprobeerd en 2,5 kilo's er bijgekomen [eind resultaat]

Je moet niet alleen Naar de kilo's kijken maar ook naar je omvang, zelf was ik 5 kilo afgevallen en 13 cm omtrek van me buik kwijt.

De ervaringen verschillen dus een beetje. Wil je het zelf proberen? Je kunt via de link hieronder het product kopen om uit te testen.

Bestel Alcachofa de Laon met 31% korting

======================================================

Hallo,

Ik ben Annette, 43 jaar en nieuw op dit forum.

Ik probeer al een tijd lang wat gewicht kwijt te raken. Afgelopen week zag ik een spotje over een middel met artisjok om af te vallen. Ik heb het op internet op gezocht:
Alcachofa de Laon Artisjok Slimming Shots

Hiermee zou je gewicht verliezen zonder er iets voor te doen? Het lijkt me te mooi om waar te zijn. Toch ben ik benieuwd of iemand enige ervaring heeft met dit product?

met vriendelijke groet,

Annette

31-07-2011 19:42:32

Advertorial

#2 03-08-2011 19:54:19

sien
Lid
Ranking

Re: Alcachofa de Laon ervaringen

Hey Annete,
ben ook nieuw op dit forum, heb de flesjes eindelijk gekregen,
wel balen dat er op internet niemand is die kan vertellen hoe de ervaring met dit product was... ik waag het er op! en hou je op de hoogte smiley-smile

Annettevb schreef:

Hallo,

Ik ben Annette, 43 jaar en nieuw op dit forum.

Ik probeer al een tijd lang wat gewicht kwijt te raken. Afgelopen week zag ik een spotje over een middel met artisjok om af te vallen. Ik heb het op internet op gezocht: Alcachofa de Laon Artisjok Slimming Shots

Hiermee zou je gewicht verliezen zonder er iets voor te doen? Het lijkt me te mooi om waar te zijn. Toch ben ik benieuwd of iemand enige ervaring heeft met dit product?

met vriendelijke groet,

Annette

#3 17-08-2011 16:18:45

Nuray
Lid
Ranking

Ik heb de slimmingshots vandaag binnen gekregen, morgenochtend ga ik ermee beginnen.
ben erg benieuwd, ik zal je op de hoogte houden.

#4 25-08-2011 21:51:03

Wendy76
Lid
Ranking

Hoi

Ik heb het ook gekocht maar heb het nog niet gebruikt ga er morgen mee beginnen.

ik heb wel even op het Net geocht naar reacties van andere mensen maar vind alleen maar slechte resultaten. vind het raar want geen van die mensen hebben het geprobeerd dus wel gek dat ze dan een mening geven. ik laat weten welke reseltaat het heeft geleverd.

Groetjes Wendy

#5 08-10-2011 13:10:45

Harry
Lid
Ranking

Nuray schreef:

Ik heb de slimmingshots vandaag binnen gekregen, morgenochtend ga ik ermee beginnen.
ben erg benieuwd, ik zal je op de hoogte houden.

beste Nuray...

En? Wat zijn uw ervaringen?
Heb zojuist mijn bestelling alcachofa binnengekregen en ga morgen beginnen.

#6 19-10-2011 13:14:24

leanez
Lid
Ranking

Hoi,
heb de flesjes wel binnen 15 dagen binnengehad.
Ben vandaag begonnen.
Ben duizelig en hoofdpijn. Hoop dat dat weggaat.
Wel normaal gegeten hoor. Wel meer water .
Harry en Nurray, ben benieuwd hoe het met jullie is
vergaan.

gr, Marjolein

#7 25-10-2011 14:55:07

fphandojo
Lid
Ranking

Hoi lezers,

Wel 14 flessen uitgeprobeerd en 2,5 kilo's er bijgekomen [eind resultaat].

Eerste fles gedronken kreeg ik later wat hoofdpijn na 3 dagen geen hoofdpijn meer.
Bleef drinken want je weet maar nooit over het resultaat... want bij de ene hebt je er resultaat binnen 3 dagen en bij de andere niet.

Misschien 14 flessen zijn niet genoeg om een goede resultaat te halen bij mij. Dus ik ga even afwachten met jullie resultaten en ervaringen voordat ik de tweede pakket bestellen van Alcachofa de Laon.

Gr. Fré

#8 06-06-2012 13:54:45

Roosje
Lid
Ranking

Hoi allemaal,
Ik zelf wil ook wel wat pondjes eraf en wat strakker in mn vel zitten. ik heb niet zoveel dieten uitgeprobeerd. Was ook bijna in de verlrijding gebracht om alcachofa te bestellen. Ik zoek eigenlijk ook naar de ervaringen van mensen die het hebben gebruikt.

Maar wat ook goed helpt om af te vallen is elke ochtend voor het ontbijt een glas lauwwarm water drinken en n glas met wat citroensap. Het verbrandt overtollig vet in de buik.
Ik ben hierdoor in paar weken tijd 4 tot 5 kilo afgevallen. Dit gecombineerd met groene thee over de dag heen drinken en veel water drinken. Toch n aanwinst wat niet duur is.

Succes, mocht je het ook willen uitproberen.

Groetjes, roosje

#9 24-10-2012 05:20:35

fphandojo schreef:

Hoi lezers,

Wel 14 flessen uitgeprobeerd en 2,5 kilo's er bijgekomen [eind resultaat].

Eerste fles gedronken kreeg ik later wat hoofdpijn na 3 dagen geen hoofdpijn meer.
Bleef drinken want je weet maar nooit over het resultaat... want bij de ene hebt je er resultaat binnen 3 dagen en bij de andere niet.

Misschien 14 flessen zijn niet genoeg om een goede resultaat te halen bij mij. Dus ik ga even afwachten met jullie resultaten en ervaringen voordat ik de tweede pakket bestellen van Alcachofa de Laon.

Gr. Fré

#10 18-12-2012 17:45:09

Happy Ro
Lid
Ranking

Hallo allemaal,

Ik heb de shots al eerder geprobeerd en ben er de eerste x niet van afgevallen.
Echter heb ik de shots pas weer gebruikt omdat ik al een paar weken aan het diëten was geen brood pasta aardappels etc, na 3weken was ik weinig kwijt ben toen weer een week shots gaan nemen en viel nu dus wel af maar wel in combinatie van mijn eigen samengestelde dieet dus als je op je voeding gaat letten en ze dan neemt werkt het wel degelijk

#11 06-06-2013 19:59:03

Hallo dames,

Ik heb ook de flesjes van Alcashofa de laon geprobeerd. Ik ben gestopt na 11 flesjes, omdat ik geen kilo lichter ben geworden! Dit spul werkt dus echt niet en daarentegen is het spul niet te drinken! Echt heel vies! Bespaar je geld, want het werkt echt niet! Helaas...

#12 16-06-2013 14:16:04

Thomascvu
Lid
Ranking

Beste mensen,

Laat je toch niet gek maken / besodemieteren door een niet werkend product te kopen wat ook nog eens nare bijwerkingen veroorzaakt en wat je geld kost!

Ik ben nu in 1,5 week 7 kilo kwijt door het volgende te doen:

Ik drink elke dag minimaal 2 liter water
S'morgens begin ik met een bakje magere yoghurt met Crusly
Tijd 8.00 uur
Rond 9.30 een appel of banaan
Twaalf uur 2 beschuiten van Bolletje ( de nieuwe donkere met pitjes)
Met gebakken eitje of slankie
Of twee sneetjes bruin met hetzelfde beleg (denk om de Koolhydraten zo min mogelijk!)
S'middags weer een appel/banaan.

S' avonds een (maaltijd Salade, dus beste portie!)
Bijv met gerookte zalm half pakje, sla, tomaat, eitje, zoet/zuur uit een potje (gebruik ook dat sap als dressing! Rood uitje erbij en een klein beetje croutons en eet smakelijk!

Vervang de Zalm met Gerookte Kipfilet (jumbo) of tonijn!

Gegarandeerd lekker eten niet te weinig en je valt af!

Zonder dat je geld uitgeeft aan die onzin flesjes!

Groet Thomas

EN JA GEEN Bier of wijn! (Wijn gist in je maag) Als je dan wat neemt neem dan een jenever met Rivella light 90 kcal! En een uurtje sporten per week (minimaal)

Laatst bewerkt door Thomascvu (16-06-2013 14:36:56)

#13 17-06-2013 08:55:50

Bo
Lid
Ranking

Beste mensen

Ik heb in januari 2 dozen gekocht en was daar dus een maand mee bezig.
Je moet niet alleen Naar de kilo's kijken maar ook naar je omvang, zelf was ik 5 kilo afgevallen en 13 cm omtrek van me buik kwijt. Toen ik er mee was gestopt en weer een beetje begon te snoepen kwam ik niet aan en de buikomtrek verminderde nog steeds. Vandaag begin ik weer want de zomer komt eraan....

#14 25-06-2013 22:56:23

San
Lid
Ranking

Ik merk dat ik hier erg duizelig van wordt. Ook kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat er een wat chemische smaak zit... Ik zet dit in ieder geval niet door. Afvallen oké, maar gezondheid gaat voor.

#15 26-07-2013 11:25:03

volgens mij is dit spul helemaal niet goed... gewoon chemische troep. Je moet niet aan de middelen gaan maar gewoon je voeding aanpassen en je eraan houden, moet je eens opletten hoe snel je dan afvalt!

#16 07-01-2014 21:56:55

Hoihoi,

Ik had een aantal maanden geleden een pakketje van 14 shots alcachofa de laon gekocht, zonder overgewicht of iets wat daar op leek maar gewoon omdat ik snel 2 of 3 kilo kwijt wilde.

Ik zou het niet aanraden : ik ben nog nooit zo misselijk geweest en het heeft verder geen gewichtsverlies opgeleverd.

Terugsturen heb ik niet gedaan, omdat ik het idee heb dat ze er vast op terugkomen.

#17 20-07-2014 13:15:01

ysman
Lid
Ranking

mensen, een goede raad van mij, ik observeer mensen altijd die willen afvallen en of aan willen komen.

alle pillen en middeltjes die er bestaan zijn FOUT.

wil je echt goed en voor je lichaam GEDEGEN afwillen vallen, verander dan gewoon je voedingspatroon.

dit is het enigste JUISTE remedi om aan of af te vallen.

ga je kuren om af te vallen, dan verhonger je je lichaam waardoor je afvalt, na je kuur gaat je lichaam VASTHOUDEN wat het tekort heeft gekregen. waardoor je weer aankomt, en misschien wel meer aankomt dan het gewicht waarop je gestart bent om af te vallen.

#18 15-09-2014 15:08:39

stasi
Lid
Ranking

mijn collega heeft de thee gebruikt en is in 4 weken 9 kilo afgevallen. zelf ga ik het binnenkort ook bestellen.

#19 20-02-2017 18:40:12

Gezonder-afvallen.nl
Administrator
RankingRankingRankingRanking

Wil je alcachofa de laon proberen? Bestel Alcachofa de Laon met 31% korting

Actions