Welkom op de discussie fora van Gezonder-afvallen.nl!

Op deze discussie fora kun je o.a. informatie en kennis delen over afvallen, gezond leven en sporten.

Let op: forum is gesloten voor opmerkingen.

New reply

#1 01-05-2013 16:46:45

Jan1988
Lid
Ranking

Vragen over afvallen

Hallo.
Mijn naam is jan en ik ben 24 jaar jong.
Nu ik ben begonnen na een tijdje ziek te zijn geweest met sporten en ik 110 kilo weeg.
Begon ik mezelf het een en ander af te vragen.
Vooral omdat ik niet echt een streef gewicht heb maar wil weer wat strakker worden en een mooier lichaam krijgen zoals ik dat tot 3 jaar terug ook had.
Ik ben nu dus begonnen met een zelf bedacht dieet waar ik me goed aan kan houden en rond de 2 tot 3 kg per week mee afval.
Maar ik zat dus te denken hoe val ik af rond mijn niet zo strakke buik vooral zonder dat ik daar overtollig vel aan over hou. Dat is mijn grootste angst. Ik weet ook niet of dat in ieder zijn geval hetzelfde is of dat het goed kan zijn dat het bij mij gewoon weer netjes "strak" zal komen te zitten dmv veel sporten..?
Ik fiets veel op de home trainer doe weer kickboksen en veel kracht training. Ik sport dagelijks 1 tot 1.5 uur.
Ik hoop dat jullie mijn warrige verhaal snappen. En mij misschien wat tips kunnen geven..
Ik ben helaas niet zo goed in mijn gedachten te verwoorden vandaar dat mijn verhaal erg warrig kan zijn excuses daarvoor.
Alvast bedankt..!

Gr jan.

01-05-2013 16:46:45

Advertorial

Actions