Welkom op de discussie fora van Gezonder-afvallen.nl!

Op deze discussie fora kun je o.a. informatie en kennis delen over afvallen, gezond leven en sporten.

Let op: forum is gesloten voor opmerkingen.

New reply

#1 23-12-2014 22:52:39

Gezonder-afvallen.nl
Administrator
RankingRankingRankingRanking

Jasper Alblas' 7x7 afslank receptenboek review & ervaringen

Op verzoek van enkele lezers heb ik het receptenboek van Jasper Alblas gereviewed. Het 7x7 afslank receptenboek is in korte tijd erg populair geworden, en de vraag is of dat komt omdat Jasper erg goed is in marketing, of omdat dit dieet gewoon erg goed is.

Naast het boek zelf bekijken, heb ik ookvoor je op facebook gezocht naar ervaringen van anderen.

Vooral deze ervaringen triggerde mij tot het schrijven van een review over de boeken van Jasper Alblas:

Een maandje geleden het 77 afslank receptenboek in huis gehaald. Beste keuze ooit smiley-tongue. Jasper (schrijver en bedenker van dit concept) zegt dat je tot 2 kilo per week afvalt, maar ik ben in de afgelopen maand zelfs bijna 11 kilo afgevallen. Had dit nooit verwacht. bedankt allemaal . Ben erg blij dat ik na het lezen van deze recensie direct de keuze heb gemaakt om te beginnen. ik ga lekker slank de zomer door nu

http://gezonder-afvallen.nl/img/7x7-jetske.gif

Ik heb de recepten uit het boek bereid en geprobeerd. In mijn review lees je mijn ervaring met het 7x7 afslank receptenboek en of dit receptenboek een aanrader is.

Ben jij benieuwd? Lees mijn ervaring met het 7x7 receptenboek hier.

23-12-2014 22:52:39

Advertorial

Actions