Welkom op de discussie fora van Gezonder-afvallen.nl!

Op deze discussie fora kun je o.a. informatie en kennis delen over afvallen, gezond leven en sporten.

Let op: forum is gesloten voor opmerkingen.

New reply

#1 04-04-2016 11:25:24

Gezonder-afvallen.nl
Administrator
RankingRankingRankingRanking

Kortingscode Koelkastcoach Dieet 2018

Ben je op zoek naar een kortingscode voor het Koelkastcoach Dieet van voedingsdeskundige Sabine Leijten?

Op deze pagina geef ik je de actuele kortingscodes die je geld kunnen besparen bij het aanschaffen van dit uitgebreide en effectieve afslankprogramma. Ik doe mijn best om je altijd de meest actuele kortingscodes aan te bieden.

Kortingscode 2018: 15% korting op de totale aanschafprijs. Het Koelkastcoach Dieet van 167,- voor 141,95

Zo krijg je de korting:

Stap 1) Klik hier (link verlopen) 'Ja, ik ga ook van start' of 'Ja, ik doe ook mee'.

Dan tref je een pagina waar je je bestelling af kunt maken. Klik op 'Toevoegen aan winkelwagen'

Stap 2) Klik op het linkje 'Koelkastcoach code ontvangen?' en vul hier GEZONDEKORTING in

Stap 3) Klik even op de prijs en zie dat de korting verwerkt is.

Wat is het Koelkastcoach Dieet?

Ontdek het dieet dat alle andere diten overbodig maakt. Dit 60 dagen online programma geeft structuur in je eetpatroon waardoor je op een gezonde manier kilo's afvalt.

Dit dieet is een manier om per direct aan de slag te gaan met je eetgewoontes en slanker te worden, zonder te sporten en zonder dieet.

Het Koelkastcoach Dieet is een bewezen methode waarbij je leert om 'gezond' te leven op een lekkere en makkelijke manier.

Wat is een kortingscode?

Een kortingscode is een woord of combinatie van cijfers en letters die je recht geeft op een korting op de aanschafprijs van een product dat je op het oog hebt.

04-04-2016 11:25:24

Advertorial

Actions