Welkom op de discussie fora van Gezonder-afvallen.nl!

Op deze discussie fora kun je o.a. informatie en kennis delen over afvallen, gezond leven en sporten.

Let op: forum is gesloten voor opmerkingen.

New reply

#1 06-03-2017 18:29:55

Gezonder-afvallen.nl
Administrator
RankingRankingRankingRanking

Het Stop Diabetes Programma van Jasper Alblas: goede koop of niet?

Jasper Alblas heeft weer een nieuw afslankproduct uitgebracht: Het Stop Diabetes Programma.

https://www.jasperalblas.nl/wp-content/uploads/2017/02/Product_afbeelding_diabtes2017.png

Dit programma is speciaal ontwikkelt om Diabetes d.m.v. een dieet en slimme voedingsadviezen te lijf te gaan. Het Stop Diabetes programma bestaat uit 4 weekmenu's en online support.

Overweeg je om dit programma aan te schaffen en wil je weten of het werkt? Dat heb ik voor jou uitgezocht!

Een groot onderzoek van de universiteit Leiden laat zien dat diabetes inderdaad te genezen is door anders te eten.

Veel mensen denken dat die gezondere manier van leven saai is en afzien, maar niets is minder waar.

Han heeft diabetes type 2 en heeft zijn dieet omgegooid en zegt:

"Er staan veel lekkere dingen in mijn koelkast. Eiwitrijk en wat vetter. Je ziet groente liggen, maar ook spek. Dat is vetter, maar het gekke is: ik val af en mijn cholesterol zakt."

Hij somt op wat er is verdwenen uit zijn keuken, vooral koolhydraten en suikers.

"Ik denk dat er bijna geen koolhydraten meer te vinden zijn. Je komt geen aardappels meer tegen, naar brood moet je ook zoeken. Rijst is er niet meer, pasta niet, allemaal vervangen."

Ook fruit met suiker is verdwenen, zoals bananen of sinaasappels.

"Ik eet heel veel groente. En als ik fruit wil, eet ik rood fruit: besjes, aardbeien. Dat mag ik allemaal hebben, geen probleem."

Han vertelt verder dat hij heel veel baat heeft gehad bij de nieuwe manier van eten:

"Ik ben inmiddels al een hele hoop pillen kwijt. Ik was de hele dag futloos, niet vooruit te branden. Collega's zagen me achter mijn bureau slapen. Letterlijk slapen. Ze vonden me maar een oude man. En ik moest constant suiker bij me hebben om mijn lichaam aan de gang te houden."

Kortom, het kan zeker lonen om je dieet eens flink om te gooien en het Stop Diabetes Programma een kans te geven.

Klik hier voor meer informatie over het programma!

Dit programma volgt op andere producten van Jasper, zoals:

- De serie van 7x7 Afslank Receptenboeken
- Het Smoothie Afslank Plan

Op bovenstaande links kun je mijn reviews van deze programma's vinden en ervaringen van kopers.

06-03-2017 18:29:55

Advertorial

Actions