Welkom op de discussie fora van Gezonder-afvallen.nl!

Op deze discussie fora kun je o.a. informatie en kennis delen over afvallen, gezond leven en sporten.

Let op: forum is gesloten voor opmerkingen.

New reply

#1 11-06-2010 19:46:55

Naxz
Lid
Ranking

mager maar heb last van Vet !

Hey ik ben nieuw hier ik ben 14 jaar

Ik ben laatste tijd ''raar'' gegroeid.
Mijn spieren hebben zich ontwikkeld en groeien nu vanzelf, en nou kijk ik is eens naar mijn buik en zag ik een six-pack die wilde groeien en nu is die ''volgroeid''. Maar ik zie dat er maar 4 blokjes zijn die je ziet ik heb er zes maar die zie je niet omdat ik bij de onderste 2 blokjes vet hangt ik wil die vet daar weg.
En mijn vraag is hoe moet ik dat doen ?
En.
Is Plaatselijk vet wel mogelijk weg te krijgen?

Bij Voorbaat Dank

11-06-2010 19:46:55

Advertorial

#2 16-08-2010 17:43:20

user
Lid
RankingRanking

Re: mager maar heb last van Vet !

Hey Naxz,

Ik las een interessant stuk over een nieuwe methode voor het verwijderen van plaatselijk vet: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/bea … ollen.html Het is een alternatief voor liposuctie en pijnloos!!

Succes!

#3 18-07-2011 10:40:36

Hallo

Plaatselijk afvallen buik is helaas niet mogelijk. Je moet geen zoetigheid meer eten maar daar in plaats van smoothies en gezond eten dan zal je al waarschijnlijk vet gaan verliezen.

#4 18-07-2011 10:54:57

Hallo Naxz,

Ik was nog vergeten te vertellen dat je meer moet gaan bewegen je hoeft te rennen of hele intensieve sporten te doen. maar gewoon snel wandel of zo is heel goed als een 3 kwartier tot een uur per dag bewegen. Sporten op school mag je er natuurlijk er  bij rekenen. Je moet iets doen wat je leuk vind!

#5 06-09-2013 15:16:51

Gezonder-afvallen.nl
Administrator
RankingRankingRankingRanking

Vaak is het heel moeilijk om plaatselijk vet te verliezen met een dieet alleen. Als je dus bepaalde 'curves' graag wilt behouden maar wel bijvoorbeeld van je buikje af wilt, dan is liposuctie van de buik de beste optie.

Actions