Welkom op de discussie fora van Gezonder-afvallen.nl!

Op deze discussie fora kun je o.a. informatie en kennis delen over afvallen, gezond leven en sporten.

Let op: forum is gesloten voor opmerkingen.

New reply

#1 30-01-2013 14:42:02

34 KG kwijt: zwembandjes en mannenborsten niet!

Beste iedereen,

In 2010 is mijn vader overleden aan kanker na een lang ziekbed. Ik was toen 16 en heb mede door de stress en het verdriet enorm veel gegeten. Ik was altijd al een 'zware jongen', maar door dit eten is het uit te hand gelopen en ging ik naar de 123 KG toe. In januari 2011 heb ik tegen mezelf gezegd dat het zo niet langer kon en ben ik begonnen aan een lange afvalrace. Inmiddels, twee jaar later, is er 34 kilo af, weeg ik 89 KG en zit ik lekker in mijn vel.

Ik zit echter nog met een probleem, ofja eigenlijk twee. Ik heb nog steeds last van mannenborsten en mijn zwembandjes willen er maar niet af! Tegenwoordig ga ik twee keer per week fitnessen 1.5 uur per keer waarin ik ongeveer 25 minuten aan cardio doe en de rest aan krachttraining. Daarnaast voetbal ik een keer per week 2 uur. Ik heb bovendien nog steeds een beetje last van hangend vel, gelukkig heb ik het afvallen wel over twee jaar verspreid, anders was het nog erger geweest. Verder eet ik normaal en volg ik geen specifiek dieet: ik drink alleen water en een tussendoortje zit er om de tijd wel eens in.

Heeft iemand ervaringen met het behouden van mannenborsten en zwembandjes na een lange periode van afvallen? Of heeft er iemand tips voor mij om deze kwijt te raken?

Hopelijk helpen jullie mij verder op weg!

Groetjes,
Rep

Laatst bewerkt door Repenteris (30-01-2013 14:42:15)

30-01-2013 14:42:02

Advertorial

#2 16-06-2014 15:06:54

dikkertje
Lid
Ranking

Re: 34 KG kwijt: zwembandjes en mannenborsten niet!

ik heb ook veel last van overtollig vet rond de borststreek ook wel mannenborsten of 'moobs' in de volksmond genoemd. Ik heb een mannen-bh gevonden. Werkt heel goed en valt niet op smiley-wink

Actions