Welkom op de discussie fora van Gezonder-afvallen.nl!

Op deze discussie fora kun je o.a. informatie en kennis delen over afvallen, gezond leven en sporten.

Let op: forum is gesloten voor opmerkingen.

New reply

#1 10-04-2013 16:32:20

Lude
Lid
Ranking

Wat gaat er nou mis :-/

Hoi allemaal! Ten eerste wil ik zeggen dat het fantastisch is dat ik op deze manier mijn alle gevoelens en gedachten kan communiceren die ik tot nu toe nooit uitgesproken hebt. Ook ben ik erg benieuwd naar jullie meningen.
Ik ben 23 jaar oud lengte van 1,64 en ik weeg 53. Vroeger woog ik 50 kilo en ineens ben ik aangekomen en zo te zien blijf ik ook aankomen..ik weet echt niet wat er aan de hand is. Mijn bloed uitslag etc (van allerlei onderzoeken) zit er ook prima uit. Ik hou ook erg van sporten maar sporten heeft laatste tijd ook weinig effect. Vroeger merkte ik het effect,bijvoorbeeld na dat ik had gesport stond ik op de weegschaal en ik zag gelijk dat ik was afgevallen. Tjah'vocht verlies kan ook best Of juist ik had een sneller stofwisseling misschien? maar waarom dan nu ineens niet meer? Ook merk ik dat ik vocht vast hou. Ik gebruik geen Anticonceptie pil en ik ben niet iemand die trek heeft ik zout,chips etc.. Ook ben ik gewend om sinds 4-5jaar 1,5 tot 2 liter water per dag de drinken. Maar sinds paar maanden heb ik weinig wc bezoek. Ik begrijp niet waar al dat water heen gaat. Mijn gewicht bleef vroeger altijd stabiel ik wil gewoon niet dat mijn gewicht telkens schommelt,want dat had ik vroeger niet. Ik wordt wel een beetje moe hiervan. Ik heb morgen weer een afspraak in de huisarts.. misschien weer een bloed laten prikken...

10-04-2013 16:32:20

Advertorial

#2 13-04-2013 12:53:10

San
Lid
Ranking

Re: Wat gaat er nou mis :-/

Nou Lude, dat is een lekkere binnenkomer. Ik ben net zo lang als jij, maar weeg bijna 100 kilo. Ik ga de weg die jij bewandel dus gewoon in de gaten houden en hem dan dubbel zo hard afleggen smiley-wink.

Actions