Welkom op de discussie fora van Gezonder-afvallen.nl!

Op deze discussie fora kun je o.a. informatie en kennis delen over afvallen, gezond leven en sporten.

Let op: forum is gesloten voor opmerkingen.

New reply

#1 22-07-2013 19:48:22

Afvallen
Lid
Ranking

Afvallen/Afslanken!? Dit helpt WEL

Hallo iedereen,

Wil je snel afvallen en gezond afslanken?

Dan is het Mentale Dieetplan iets voor jou!

Gegarandeerd min. 5kg tot 17 kg in 11 dagen?

Ontvang 7 vetverbrandende tips om verantwoord afvallen en afslanken mogelijk te maken.

http://bit.ly/187Tx8T

Dit is geen spam of andere onzin, dit werkt. Mijn vrouw heeft overal naar gezocht, van alles geprobeerd, tot zij dit vond. Dit is ook de reden dat ik jullie dit niet wilde onthouden, omdat ik inmiddels uit ervaring weet wat dit als vrouw( waarschijnlijk ook als man) met je kan doen. Daarom, probeer het nu! Want dit helpt WEL

22-07-2013 19:48:22

Advertorial

#2 23-07-2013 16:20:13

Re: Afvallen/Afslanken!? Dit helpt WEL

dat is helemaal niet goed... Als je in zo'n korte tijd tot 11 kg afvalt kom je in een snellere tijd erna des te meer aan! Dan krijg je het zogenaamde jojo effect en dat wil niemand hebben! Het is veel beter om geleidelijk en rustig wat af te vallen dan te gaan crash dieten!

#3 02-08-2013 01:14:41

aardbeitje schreef:

dat is helemaal niet goed... Als je in zo'n korte tijd tot 11 kg afvalt kom je in een snellere tijd erna des te meer aan! Dan krijg je het zogenaamde jojo effect en dat wil niemand hebben! Het is veel beter om geleidelijk en rustig wat af te vallen dan te gaan crash dieten!

@ aardbeitje
als je erna niet ermee doorgaat, komt t zeker 10x zohard aan
als t gelukt is om op de ideale gewicht te kome moet je juist doorgaan met sporte en gezond eten dan voorkom je juist dat t aankomt.
dus je bekijk t vanuit dat als je wel ermee stopt.
een ideal gewicht kan je alleen behoude als je doorgaat met gezond te leven, niet alleen afvalle en weer doen wat je altijd al doet en weer lekker vrete wat je wil, dat werkt voor geen meter.

x

#4 07-08-2013 14:32:18

lauw8
Lid
Ranking

Afvallen schreef:

Hallo iedereen,

Wil je snel afvallen en gezond afslanken?

Dan is het Mentale Dieetplan iets voor jou!

Gegarandeerd min. 5kg tot 17 kg in 11 dagen?

Ontvang 7 vetverbrandende tips om verantwoord afvallen en afslanken mogelijk te maken.

http://bit.ly/187Tx8T

Dit is geen spam of andere onzin, dit werkt. Mijn vrouw heeft overal naar gezocht, van alles geprobeerd, tot zij dit vond. Dit is ook de reden dat ik jullie dit niet wilde onthouden, omdat ik inmiddels uit ervaring weet wat dit als vrouw( waarschijnlijk ook als man) met je kan doen. Daarom, probeer het nu! Want dit helpt WEL

Het zal vast werken, maar de vraag is voor hoelang? Je gaat sowieso weer aankomen, wanneer je terugvalt je in oude eetpatroon. Het is ook ongezond om meer dan 2 kilo per week kwijt te raken.

Lees hier echt gezonde afvaltips.

Laatst bewerkt door lauw8 (07-08-2013 14:32:39)

#5 10-08-2013 01:46:58

Kate
Lid
Ranking

het MDP hielp voor mij vrijwel niet......ik volgde een tip en probeerde hypnose (crazy huh?) maar het werkt tot nu toe wonderlijk voor mij. Ik beweeg meer en let wel op mijn voeding maar het lijkt allemaal zo vanzelfsprekend te gaan dat het mij geen moeite meer kost. Echt blij....ik weet nie of het voor iedereen werkt maar ik raad het wel aan...ik was trouwens bij ene hypnozorg in almere, heel aardige mensen

#6 10-08-2013 12:23:44

Henk
gast
Ranking

Interessant, dat hypnose verhaal. KUn je er wat meer over vertellen?

#7 10-08-2013 14:16:48

Kate
Lid
Ranking

Nou Henk :-)....ik ben alleen een ervaringsdeskundige hierin, maar verder geen expert op het gebied van hypnose. Ik weet dus wel wat het voor mij heeft betekent, zoals ik het ik mijn vorige bericht aangaf. Ik was moe van het proberen en proberen...ik kon met doorzetting diverse dieten wel volgen, maar mijn verlangen naar eten was erg moeilijk voor mij om vanuit mijzelf te dempen....errrrg moeilijk. Ik wist ook wel dat het een mindset kwestie was en wilde daarom hypnose proberen met het denken: baat het niet dan.....  Het was minstens een heeeeeerlijke ontspanning op een zondagmiddag voor mij en ik had het gevoel dat ik tijdens de sessie alles kon horen en meemaken, in tegenstelling tot wat bij die shows te zien is....maar ik genoot zo van die rust dat ik eigenlijk niet eens wilde dat het voorbij was.

Het proces was: het voorgesprek - heel leuk; ik kon schaamteloos vertellen wat mij precies dwars zat, wat ik allemaal zelf had geprobeerd, vragen stellen over hypnose en wat grapjes met de hypnotiseur gedeeld. Voor eens in mijn leven maakte ik mee dat iemand cht luisterde naar mijn verhaal. We zaten dus op een lijn (de stoel zat ook zo lekker)...
de sessie zelf: ik snapte van dit deel niet zoveel, ik merkte alleen dat ik heel snel heel ontspannen en rustig werd in mijn hoofd. Het aparte was dat mijn gehoor ineens heel scherp leek te zijn maar dat ik zowat alleen de stem van die man hoorde. Ik weet ook niet zo duidelijk meer welke suggesties hij mij gaf: het leek gewoon op een normale gesprek waar ik zonder moeite aan meedeed. Ik moest af en toe een traantje laten doordat ik erg geraakt werd door bepaalde positieve gedachten die in mij opkwamen. Op een gegeven moment was ik weer helemaal helder- het leek zo'n 15 minuten te hebben geduurd terwijl zeker 40 minuten voorbij waren.
Daarna praatte wat met de hypnoseman; ik zag een diploma van geneeskunde UvA aan zijn muur dus ik stelde daar wat vragen over enzovoorts. Ik kreeg ook wat handige adviezen mee. Dat was het zo'n beetje. Ik ben heerlijk en zowat moeiteloos afgevallen: ik eet heerlijk gezond (4 keer per dag incl snack)- ik lust mijn groente (ongelooflijk)- ik fiets, dans en jog- en ik vind het allemaal zo leuk.

Actions